PES 2013 – PC

PES 2013 - PC

In Pro Evolution Soccer 2013, players are given greater freedom over ball control and the way players receive and trap the ball has been improved. Also in PES 2013, characters are more recognizable and the game is more balanced than ever before.


 
Download .torrent

You need uTorrent for downloading .torrent files.

SHARE THIS POST

  • Facebook
  • Twitter
  • Myspace
  • Google Buzz
  • Reddit
  • Stumnleupon
  • Delicious
  • Digg
  • Technorati

16 Comments on "PES 2013 – PC"

  1. PhuGame January 21, 2013 at 06:45 - Reply

    YAY! Thanks :) Waiting of your upload SO MUCH! More trustful and a lot of games that works for me is your upload :)

  2. RAHUL145 February 1, 2013 at 07:05 - Reply

    thanx …
    u r the best..
    will seed after downloading..

  3. DarKGHOSTer February 18, 2013 at 07:00 - Reply

    I like to play this game, is soo cool!!

  4. [D] March 12, 2013 at 06:48 - Reply

    Saves work just fine here.

  5. richardmaiden April 2, 2013 at 05:37 - Reply

    exelent!!! thanks a lot

  6. 86ETA April 24, 2013 at 06:07 - Reply

    Thanks bro !!!

    awesome

  7. ItzAvid May 21, 2013 at 07:22 - Reply

    There are like 5 people with 100% still going lmao SEED PLEASE will seed once done!

  8. sekosonic June 12, 2013 at 11:15 - Reply

    I dowloaded 10 % of it and i uploaded more than 1 gb in 12 hours… Is it even possible ?? :(

  9. ragnablood July 30, 2013 at 07:44 - Reply

    60 gigs seeded, man you people sure love this game, haha

  10. yogi August 6, 2013 at 05:22 - Reply

    thanx …

  11. kejeonm August 22, 2013 at 07:12 - Reply

    Yesss!! Thanks !

  12. Furmother October 4, 2013 at 10:02 - Reply

    THANKS !

    I can’t wait to play. I can always count on you for quality!

    will seed

  13. direes2 November 11, 2013 at 14:20 - Reply

    HELL JEAH
    thnxxxxxx
    waited since 20august

  14. teh1buck January 21, 2014 at 06:31 - Reply

    god damn, seed this shit.. it’s been downloading at under 2kb’s for hours now

  15. Shoryuken89 April 5, 2014 at 06:27 - Reply

    thank you!!!

  16. phatwarez July 17, 2014 at 05:51 - Reply

    Nice, something to benchmark this 10gbps server.

Leave A Response

Current day month ye@r *